GoCamp - Літня мовна школа

Літня мовна школа за проектом “Goglobal” КЗ «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області» розпочала свою роботу 30 травня 2016 року та закінчила 17 червня 2016 року. Координатор у гімназії – Радчук Ірина Євгенівна. На засіданні методичного об’єднання учителів англійської та французької мов (керівник Бондарук С.В.) розроблено і затверджено режим роботи, мету та завдання цієї школи.

Режим дня літньої мовної школи «Goglobal»

10.00 – 10.10 Прийом, організація дітей.  

10.10 – 10.45  Робота у групах над виконанням проектів.

10.45 – 11.00  Перерва. Рухливі ігри.

11.00 – 11.45  Активні заняття з використанням мовленнєвих вправ.

11.45 – 12.00  Перерва. Рухливі ігри.

12.00 – 12.30 Завершення роботи. Підведення підсумків.

Метою роботи літньої мовної школи є забезпечення сприятливих умов для інтелектуального, духовного, творчого розвитку обдарованих учнів; розвиток мовленнєвої компетенції учнів за допомогою сучасних інформаційно-технологічних засобів навчання та новітніх форм та методів роботи; формування в учнів творчого індивідуального підходу до вивчення іноземних мов. На основі поставленої мети учителі працювали над виконанням таких завдань:

  1. Залучити до участі в роботі літньої мовної школи максимальну кількість обдарованих учнів.
  2. Поглибити знання обдарованих учнів з англійської мови.
  3. Підготувати навчальну базу із застосуванням методу проектів.
  4. Залучити педагогів і фахівців інших сфер діяльності до роботи  в літній мовній школі.
  5. Створити належні умови для навчання, спілкування та пізнавального відпочинку учнів літньої мовної школи.
  6. Забезпечити науково-методичний супровід педагогів щодо роботи з обдарованими учнями в літній мовній школі.

В рамках літньої мовної школи працювало 7 гуртів, з них дві сформовано з учнів 5-х класів, дві – з 6-х, одну – з 7-х, одну  – з 8-х та одну – з 10-х класів.  У роботі школи були задіяні 15 учителів англійської мови та 90 учнів.  

 Під час підготовчого етапу роботи було вирішено поділити учасників на гурти відповідно до їх віку. За кожним  гуртом було закріплено координатора. Згідно плану роботи мовної школи учні повинні були працювати над створенням проектів. У перший тиждень гурти працювали над проектом «Англомовні країни», другого тижня – «Хобі», а третього – «Здоровий спосіб життя», які презентували вкінці кожного тижня в актовій залі гімназії. Матеріали для виконання проектів, навчальні ігри та відеоматеріали було підібрано відповідно до вікових груп та інтересів з ресурсів проекту “Goglobal”, Pearson Education, Oxford University Press та сайту Міністерства освіти і науки України.

У перший день роботи табору діти в групах розподіляли обов’язки в команді, вибирали назву команди та девіз, а також емблему. Гурт 1 (5-і класи) назвався Smiles з девізом “Hands on your hips, smiles on your lips, spirit in your heart, we're ready to start”; гурт 2 Bright Kids з девізом “English here, English there, English everywhere”; гурт 3 Friends з девізом “A friend of a friend always helps, so pace on Earth to win”; гурт 4 Camp cakes з девізом “One spirit, one team, one win!”; гурт 5 Happy teens з девізом “We’re thirteen – we’re happy teens!”; гурт 6 Rainbow Plane з девізом “ ”; гурт 7 Born to win з девізом “We’re united, we’re the best”. (фото емблем). Також першого дня проводилися ігри на організацію та зміцнення команди, знайомство та подолання мовного бар’єру. Це були ігри “Two truths and a lie”, “Have you ever…?”, “Line up”, “True or False”, “Sudden Death”, “Quick thinking”. У командах також склали та підписали правила поведінки в мовній школі, а координатори запровадили правила управління командою (хлопки, рахунок від 5 до 1, різні види речівок та ін.). Для заохочення учнів спілкуватися англійською мовою учителі використовували “camp money”, які отримували учні за активну участь, ініціативну і творчу роботу та хорошу поведінку.

 

 

ІІ день

31 травня було заздалегідь заплановано проводити відео-аудіо практику та активні ігри на розвиток усного мовлення. Так, гурт1 вивчав карту Великої Британії з назвами столиць та видатних місць країн, що входять до Об’єднаного Королівства. Діти грали розвивальні навчальні ігри, а також вивчали пісню для представлення на підсумковій презентації проекту. Гурт 2 вивчав лексику з теми «Їжа у Великобританії» та організували пікнік у парку, граючи в гру «Use a word». Вони також грали в рольову гру «At the table». Гурти 3 і 4 обговорювали та грали в рольову гру на основі мультфільму “Winnie the Pooh”, а також для розминки грали гру “What’s your favourite?”. Гурти 5 та 6 об’єдналися, виконували лексичні вправи з теми «Їжа у Британії» та виконували комунікативні вправи на основі відео “Sandwich Day”. Гурт 7 запросив ученицю 11 класу Коцирій О., яка перебувала в США за програмою Flex. Вона відповідала на запитання учнів та розповідала про своє перебування в Америці. Діти виконували мовленнєві вправи та складали проект «Відомі люди Великобританії», а також розучували пісню для представлення на підсумковій презентації проекту.

ІІІ день

За попереднім планом на виконання проекту учасники мовної школи грали в ігри на розвиток навичок читання і граматики. Гурт 1 і 2 обговорювали відео про Велику Британію, грали в настільну гру «Silly Stories» для розвитку граматичних навичок та грали рухливі ігри з м’ячем на свіжому повітрі. Гурт 3 і 4 грали настільні ігри «Which is your favourite?» , «Have you ever …?», «I like (don’t like)…». Гурт 5 і 6 грали ігри “Find the word” та “Guess the correct word”, обговорювали презентацію проекту “Sandwich in the form of the Union Jack”, перегляд навчального відео “How to make a sandwich”. Гурт 7 відвідали Волинську наукову бібліотеку імені Олени Пчілки (відділ «Вікно в Америку»). Там вони подивилися і обговорили фільм «Подорожі Гуллівера» та грали в настільну граматичну гру “Taboo”.

IV день

На четвертий день роботи мовної школи учні усіх гуртів працювали над завершенням роботи над проектом, використовуючи різноманітні аудіо та відео матеріали, грали  лексичні та мовленнєві ігри, а також ігри на свіжому повітрі.

Гурт1 виконував проект “Currency in the English speaking countries”, вивчали пісню для презентації та грали настільну гру “What do I know about…?”. Гурт 2 грали настільну гру “Have you ever …?” та виконували мовленнєві вправи на основі пісні “If you’re happy”. Гурт 3 виконали колаж “Imaginary trip to Britain”, дивилися навчальне відео “Oxford” та грали рухливі ігри несвіжому повітрі. Гурт 4 розучували пісню “Pat a cake”, виконували лексичні вправи з теми «Великобританія», грали в настільну гру “Have you ever”. Гурт 5 виконували вправи на ознайомлення та активізацію лексики до навчального відео “The history of the Union Jack”. Гурт 6 складали оповідання “Story telling”, виконували лексичні вправи з теми «Великобританія» та грали в рухливі ігри. Гурт 7 також складали оповідання “Story telling”, а також переглянули і обговорили відео “The States of America”.

V день

За попереднім планом роботи 5 день літньої мовної школи було вирішено зробити днем презентації проекту. Так як в перший тиждень було вирішено працювати над проектом «Англомовні країни», то всі гурти показали свої напрацювання з цієї теми в актовій залі гімназії. Діти представили спершу свої команди, назву, девіз та символ, який вони виготовили самостійно, пізніше вони розповідали про англомовні країни співаючи пісні, виконуючи танці та презентуючи свої власні проекти, виконані власноруч. Під час презентації учні говорили виключно англійською мовою. Після захисту проектів координатори провели опитування дітей та виявили, що учням дуже подобається переглядати та обговорювати відео, вивчати пісні та грати ігри, особливо на свіжому повітрі.   Усі гурти організовували коктейльну вечірку як нагороду за роботу на протязі тижня для підвищення мотивації до участі в літній мовній школі.

VI день

Новий тиждень роботи літньої мовної школи розпочався з вивчення лексики до проекту «Хобі», який діти вирішили виконувати. В усіх гуртах виконувалися лексичні вправи, учні грали в настільні та рухливі ігри. Гурт старшокласників провів англомовну екскурсію в Луцькому замку. Крім цього з другого тижня в літній школі почали працювати міжнародні волонтери. Це Привальська Лариса, волонтер з США, кандидат наук з історії та філології, 1999 р. (Досвід роботи: JISA New York, 1999-2000, Columbia University, YIVO Institute, 2001 UIB (Indiana University, Bloomington) Dpt. of Comparative Literature and Jewish Studies, Translator, Interpreter, Editor, Teacher.) та Кароліна Камінська, родом з Польщі, проживає в м. Берлін. Вони допомагали учням та вчителям розвивати мовленнєві навички та спонукали до використання англійської мови.

VII день

За попереднім планом роботи в цей день діти мали відео та аудіо практику, грали в рухливі ігри на свіжому повітрі та проводили підготовчий етап до презентації проекту. Гурти 1 і 2 об’єдналися і грали в ігри з м’ячем, вивчали пісню “One way ticket”, складали оповідання за зразком. Гурти 3 і 4 пішли на англомовну екскурсію в зоопарк, яку проводила волонтер з Польщі. Пізніше вони грали спортивні ігри в парку. Гурт 5 і 6 з волонтеркою з Америки проводили відео практику з вивчення прикметників з теми «Хобі». Сьомий гурт також дивилися відео фільм «Хобі підлітків» та виконували мовленнєві вправи до нього.  

VIII день

За попереднім планом на виконання проекту «Хобі» учасники мовної школи грали в ігри на розвиток навичок читання і граматики. Гурти розучували пісні, виконуючи граматичні ігри на вивчення прикметників, вживання третьої особи однини в теперішньому неозначеному часі, а старшокласники – на вживання перфектної форми дієслова. Діти працювали над вимовою з волонтерами та грали рухливі ігри. Також відбувся перегляд та обговорення мультфільмів «Подорожі Гуллівера» та «Мері Поппінз».

IX день

Учні усіх гуртів працювали над завершенням роботи над проектом, використовуючи різноманітні аудіо та відео матеріали, грали  лексичні та мовленнєві ігри, а також ігри на свіжому повітрі. Гурти 1 та 2 виготовляли різноманітні фігурки за інструкціями з відео про орігамі. Гурти 3 і 4 вивчали пісню “What do you like to do?” та грали в настільну  гру “What do I know about…?”. Гурти 5 та 6 працювали з волонтером і виконували різноманітні вправи на вивчення прикметників та грали ігри на свіжому повітрі.

X день

В день презентації проекту учні показували чому вони навчилися за тиждень в актовій залі гімназії. Спочатку всі учні виконали флешмоб. Гурти 1 та 2 розповідали про свої уподобання та співали пісню “What do you do in your free time?”. Гурти 3 і 4 розповідали про свої улюблені заняття  у вільний час та презентували пісню  “What do you like to do?”. Гурти 5 і 6 робили презентацію стіннівки про їхні хобі та презентували флешмоб.

XI день

Усі учасники літньої мовної школи розпочали роботу над проектом «Healthy lifestyle». Гурт 1 та 2 грали в гру “Back to the board”, розгадували кросворд про здорове харчування і грали рухливі ігри. Гурти 3 і 4 дивилися відеоролик з теми та обговорювали його, грали в настільну гру “What do I know about…?” та розучували флешмоб для презентації з волонтерами. Гурти 5 і 6 виконували лексичні вправи з теми, грали в гру “Minimal Responses” та вивчали пісню для презентації проекту. Гурт 7 працював над лексикою, грав граматичну гру “Have you ever?” та складав римівки до теми.

XII день

Учні гуртів 1 та 2 відвідали Волинську наукову бібліотеку імені Олени Пчілки (відділ «Вікно в Америку»). Там вони подивилися і обговорили мультфільм «Мауглі» та грали в настільну граматичну гру “Taboo”. Гурти 3 і 4 виконували граматичні та лексичні вправи на основі відео «Healthy lifestyle». Гурти 5 і 6 вивчали пісню для презентації, грали настільні ігри з волонтерами та складали оповідання на задану тему. Гурт 7 вивчав флешмоб та виконував мовленнєві вправи на основі відео презентації, яку вони самі створили.

XIII день

Усі гурти працювали над завершальним етапом проекту, співали пісні, виконували мовленнєві вправи з волонтерами, грали настільні та рухливі ігри.

XIV день

В останній день роботи літньої мовної школи учні презентували свої доробки та підводили підсумки роботи. Після презентації відбулося нагородження найактивніших учасників табору та їх наставників. Заступник директора вручив подяки представникам команд учнів та координаторам. На завершення волонтери і координатори груп відвідали музей під відкритим небом в с. Рокині Волинської області.

Дата публікації: 22.06.2016 10:52