Тиждень 25.05 – 29.05

Тема уроку: Фізика і науково технічний прогрес.

  1. Електродвигун удосконалюють.
  2. Принцип роботи мотор колеса.Youtube.
  3. Мотор колесо Дуюнова і ін. Youtube.

Тема уроку: Електротранспорт і сучасні електродвигуни.

  1. Електровелосипеди, електроскутери і ін.Youtube.
  2. Електротранспорт і екологія.Youtube.

Тема уроку:  Необхідність альтернативних джерел енергії.

  1. Вітроенергетика та її проблеми.Youtube.
  2. Сонячні електростанції.Зелений тариф.Youtube.
  3. Альтернативна енергетика в твоєму домі.

Тиждень 18.05 – 22.05

Тема уроку: Контрольна робота “Рух і взаємодія.Закони збереження”

1.Розв’язування задач за варіантами збірника Я.Ф.Левшенюка.

Тема уроку: Фізика і науково технічний прогрес.

1. Переглянути відео в Youtube «Що дав людству науково технічний прогрес».

Тема уроку: Енергетика та екологічні проблеми України.

1.Зростання промисловості та енергетичних потреб.

2.Фізичні основи економного природокористування та збереження енергії.

3. Альтернативні джерела енергії.

4.Відео в Youtube “Відновлювані джерела енергії”.

Тиждень 11.05 – 15.05

Тема уроку: Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес

  1. Опрацювати  § 40. Зробити конспект у зошиті.
  2. Виконати письмово завдання для самоперевірки № 1-5
  3. Переглянути відео https://youtu.be/ngmzyTTwdtg

Тема уроку: Розв’язування задач на рух і взаємодію та закони збереження

  1. Повторити  § 36-39. Виконати письмово завдання для самоперевірки № 6-10
  2. Переглянути відео  https://youtu.be/3JgRw-SENCg

Тема уроку: Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи

  1. Повторити 36-38. Виконати письмово завдання для самоперевірки № 11-15
  2. Переглянути відео: https://youtu.be/ylF_7Qm6REY

Тиждень 04.05-08.05

Тема уроку: Розв’язування задач на тему «Закони збереження».

  1. Повторити § 38.
  2. Виконати письмово Вправа 38 №4.

Тема уроку: Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій.

  1. Опрацювати §39. Зробити конспект у зошиті.
  2. Виконати письмово Вправа 39 №1-3.
  3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=XhpnNYcRjQg

Тема уроку: Фундаментальний характер законів збереження. Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах.

  1. Опрацювати §39. Зробити конспект у зошиті.
  2. Виконати письмово Вправа 39 №4,5.
  3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=IdhAi72DFUY

Тиждень 27.04 до 30.04

Тема уроку: Розв’язування задач з теми: «Енергія. Перетворення енергії»

  1. Розв’яжіть задачі Впр 38 (1-3)

2. Розв’яжіть задачу ст 259, №15 https://www.youtube.com/watch?v=Eg_5VthIv48&list=PLSLajZxJCN0jm109q80jMlUqR4sThcb6E&index=78

Тема уроку: Експериментальне дослідження №7 «Вивчення закону збереження механічної енергії»

  1. Опрацюйте навчальний матеріал у підручнику на ст.241-243. Запишіть до робочого зошита: тему, мету, обладнання, накресліть табличку.
  2. Перегляньте відео експерименту: https://myfizika9.wordpress.com/2017/09/01/%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0-%E2%84%96-7-%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE/
  3.  Напишіть висновок.

Тиждень 21.04 – 25.04

Тема: Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.

  1. Повторити § 38.
  2. Переглянути відео.

https://www.fizikanova.com.ua/konspekti-fizika-7-8-9/konspekti-fizika-9-klas-nova-programa/2-semestr/urok-89-rozvazuvanna-zadac

Тема: Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Вплив фізики на суспільний розвиток та науково технічний прогрес.

  1. Переглянути відео.

Тиждень 13.04 – 18.04

Тема: Розв’язування задач на тему «Закон збереження механічної енергії»

1. Проаналізувати та занотувати розв’язки задач: 

2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=BH96_zd6UjI&t=273s

3. Розв’язати задачі у зошиті письмово

Задача 1. Цирковий артист масою 60 кг перебуває на висоті 10 м від натягнутої сітки. Яка потенціальна енергія артиста відносно сітки? відносно арени цирку? (Сітка натягнута на висоті 12 м від рівня арени.)

Задача 2. Пружина дитячого пістолета жорсткістю 100Н/м стискається перед пострілом на 2 см. З якою швидкістю із пістолета вилетить куля масою 1 грам? 

Тема: Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії

1. Повторити  § 38( Підручник Фізика 9 клас за ред. Бар’яхтара В. Г.).

2. Виконати у зошиті лабораторну роботу №7.

3. Подивитися відео

Тема: Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження

1. Опрацювати § 39. Зробити конспект у зошиті.(Підручник Фізика 9 клас за ред. Бар’яхтара В. Г.).

2. Переглянути презентацію:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-9-klasi-do-temi-fundamentalni-vzaemodi-v-prirodi-mezhi-zastosuvannya-fizichnih-zakoniv-i-teoriy-fundamentalniy-harakter-zakoniv-zberezhennya-10384.html

3. Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=JMEG-jr046o

4. Виконати вправу № 39 (4,5) письмово у зошиті.

Тиждень 06.04 – 10.04

Тема: Закон збереження механічної енергії

  1. Опрацювати §38 п. 1,2. Зробити короткий конспект.
  2. Презентація «Енергія. Закон збереження енергії» https://www.youtube.com/watch?v=G1XdHaotzbM
  3. Дати відповіді на питання:
    1. Які два види механічної енергії ви знаєте?
    2. Які тіла мають кінетичну енергію?
    3. Від чого залежить кінетична енергія?
    4. Якщо кінетична енергія дорівнює «0», яка швидкість тіла?
    5. Які тіла мають потенційну енергію?
    6. Від чого залежить потенціальна енергія?
    7. На якій висоті потенціальна енергія дорівнює «0»?
    8. Наведіть приклади перетворення потенціальної енергії тіла на кінетичну та навпаки.
    9. Наведіть приклади, коли повна механічна енергія не зберігається. Що можна сказати в цьому випадку про повну енергію системи?
    10. Як формулюється закон збереження енергії?
    11. Звідки ж береться потенціальна енергія?
    12. А як тіло отримує кінетичну?;
  4. Проаналізувати та занотувати розв’язки задач https://www.youtube.com/watch?v=fsXQsaZ3XBw
  5. Розв’язати задачі: Вправа 38 (№1,2). (Для самоперевірки використати .https://www.youtube.com/watch?v=zRj9xbEJlJc
  6. Пройти тестування https://drive.google.com/open?id=1c0Cned0zjdXdXqb7pC3doYvQZSTEvloW

Тема: Закон збереження імпульсу в механічних явищах

  1. Повторити §36, опрацювати §38 (п. 3, 4), зробити короткий конспект в робочому зошиті.
  2. Переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU
  3. Дати відповіді на запитання
    1. Що таке імпульс тіла?
    2. Чому дорівнює модуль імпульсу тіла?
    3. Що таке імпульс сили?
    4. Чи може імпульс тіла дорівнювати нулю?
    5. Як напрямлений вектор імпульсу тіла?
    6. Як напрямлений вектор імпульсу сили?
    7. Що можна сказати про імпульс тіла, коли сума сил, прикладених до нього, дорівнює нулю?
    8. Що таке замкнена система тіл?
  4. Проаналізувати розв’язки задач
    1. https://www.youtube.com/watch?v=BH96_zd6UjI
    2. https://www.youtube.com/watch?v=HKsLZOcjxZI
    3. https://www.youtube.com/watch?v=jn6bZcaaIaE
  5. Розв’язати задачі: Вправа 38 (№3,4). Для самоперевірки використати ресурси
    1. https://www.youtube.com/watch?v=Vf4VKmqFlB0&t=448s
    2. https://www.youtube.com/watch?v=zuZFDbRarZc&t=10s

Тиждень 30.03 – 03.04

Тема: Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу

  1. Опрацювати § 36. Зробити короткий конспект. Підручник В.Д Сиротюк
  2. Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-9-klasi-vzaemodiya-til-impuls-zakon-zberezhennya-impulsu-10376.html
  3. Переглянути відео

Тема: Реактивний рух.

  1. Опрацювати § 37. Зробити короткий конспект.
  2. Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-9-klasi-do-temi-reaktivniy-ruh-fizichni-osnovi-raketno-tehniki-dosyagnennya-kosmonavtiki-10382.html
  3. Переглянути відео

Тема: Значення законів збереження.

  1. Опрацювати § 39-40. Зробити короткий конспект.
  2. Презентація https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zakoni-zberezenna-u-vsesviti-137606.html